Civitas Consulting angajează Asistent de proiect

By 9 martie 2018Resurse umane

Responsabilitati

Ocupantul postului va avea următoarele atribuții principale:
– Identificarea surselor de finanțare nerambursabilă;
– Analiza potențialilor clienți în vederea stabilirii încadrării în criteriile de eligibilitate stabilite prin Ghidul Solicitantului;
– Întocmirea dosarelor Cererilor de Finanțare în conformitate cu cerințele Ghidului Solicitantului;
– Oferirea de consultanță în derularea procedurilor de achiziție publică;
– Organizarea ședințelor de monitorizare a implementării proiectului;
– Întocmirea cererilor de plată în concordanță cu cerințele normelor de implementare stabilite de către autoritatea de management;
– Deplasări în teritoriu.

Cerinte

– Persoană organizată și serioasă, cu o capacitate de muncă în echipă bine dezvoltată;
– Gândire critică și atenție sporită la detalii;
– Capacitate de muncă în condiții de stres și termene limită impuse;
– Cunoștințe operare PC: Microsoft Office, utilizare Internet ca sursă de informație corectă;
– Experiență în consultanță pentru domeniul accesării finanțărilor nerambursabile și domeniul implementării investițiilor finanțate prin fonduri nerambursabile (Entry – Level 1 – 3 ani);
– Diplomă Manager de Proiect acreditată de Autoritatea Națională Pentru Calificare;
– Experiența în derularea procedurilor de achiziție publică constituie un avantaj, preferabil certificată de o diplomă acreditată de Autoritatea Națională Pentru Calificare;
– Experiența în domeniul analizelor financiare legate de investițiile din fonduri nerambursabile constituie un avantaj;
– Cunoașterea limbii maghiare constituie un avantaj;
– Permis de conducere categoria B (experiență minim 1 an);
– Candidatul va transmite CV actualizat în format Europass însoțit de o Scrisoare de Intenție prin care argumentează decizia de a aplica la postul disponibil, prezintă planul său de dezvoltare profesională și reliefează calitățile care îl recomandă.